Plugg, bowling, buffé

Tillbringat stora delar av dagen efter att ha försovit mig flera timmar.. inte bra!
Plugget har gått sådär, jävla diskbråck och innervering hit och dit..

Nu såhär i tenta-p så äts det godis.. i massor och idag hittade jag det som ska bli mitt plugg godis.
Inget vidate billigt godis men så oemotståndligt gott vill jag lova! :)
Det ska jag njuta av hela tenta-p!!!

Fredagen avslutade iallafall med bowling på S2 med Magnus och tillhörande klasskompisar och hann med ett "kärt" återseende med en gammal bågskytte kompis också.
Efter en kass omgång bowling gav vi oss till Platå och Atmosfär för fredags buffé.

Nu till sängs för att orka upp och plugga sjukdomar imorgon...

Tack för mig..

du..
..puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0