Aldrig ska man få vara glad.

Dagen började bra med tjafs med sambon.
Åkte till skolan för att plugga, vilket inte har gått speciellt bra.
De där j*vla diagnoserna vill ju inte fästa sig i minnet på mig så jag läser och läser men kommer inte ihåg något. Kasst!!

I söndags fick jag besked om att magnus morfar hade gått bort tidigare samma dag, helt oväntat, utan förvarning.
Livet är inte rättvist ibland!!

Men tydligen kan det inte vara nog med skit för idag fick jag besked om att vår kära Lucia mamma Lottie har somnat in efter lång tids sjukdom. Men hon var inte speciellt gammal men ändå så positiv och levnads glad trots sin sjukdom.

Varför kan man inte få vara glad eller att det går bra att plugga eller att man inte får vara ledsen för att folk går bort runt omkring än..

Vädret utomhus gör absolut inte saken bättre då man blir deprimerad bara av att titta ut på allt regn som faller..

Det enda som är positivt är att nu när jag går ut syns det inte någon skillnad på mina tårar eller regnet...



♥Vila i fred Olof
 Vila i fred Lottie!♥


Kommentarer
Postat av: Malin

life sucks ibland.. men det är också bra jävla härligt ibland också. snart är det sommar :) puss

2010-05-13 @ 19:35:19
URL: http://malinm1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0