Olycklig och otrygg!!

Det är så mycket jag vill skriva och berätta om. Var ju ett tag sedan jag skrev sist. Sisådär någon gång i januari. :) Men någonstans måste man börja.. Så varför inte börja med att blotta sina inre känslor med en gång??

Saknar dig! Vi har inte pratat på flera dagar och det känns skit, konstigt och skit!!
Tycker inte om att argumentera med mina vänner och ännu mindre med en av mina bästa vänner!! Hatar det!
Jag behövde det abslout inte heller när det redan är som det är.. Men jag är bara sådan att jag inte kan släppa förrens det är uträtt och det är det inte än. Vi har inte pratat igenom något än. Det kanske inte var någon stor händelse men det blir uppförstorat när man inte tar tag i det med en gång och det blir även värre för att jag mår som jag gör!!
Jag kan inte hjälpa de..
Gråten kommer titt som tätt när jag tänker på att jag faktiskt ärligt talat inte känner mig lycklig längre.. Problemen kommer på mig från alla håll..Känner mig inte trygg varken i mig själv längre eller i utbildningen eller någonstans..

Vad ska jag göra för att bli lycklig och trygg igen?

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0