Jag vill..

Oj det finns så mkt saker som jag vill göra och ha..

Jag vill ha soliga höstdagar och inte detta trista och dystra väder att vakna upp till!
Jag vill ha tända ljus och en film att mysa till med vänner eller sambon!
Jag vill ha en lugnt vecka utan fullpackade dagar där man kan träna och må bra om kvällarna utan att behöva stressa skiten ur sig.

Jag vill klä ut mig vid halloween till något fräcsht men ändå med en halloween touch.
Jag vill vara hemma i hemstaden där allt är som vanligt och bara få vara.

Det finns massa saker som jag vill göra nu under hösten men just nu verkar det inte bli så mkt av det goda för min del..


Sängen kallar med de sista plugget inför morgondagen
//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0