Att få dansa eller inte dansa, det är frågan..

Är det fel att tycka om att dansa?
Jag har dansat street förut lite då och då, dock inte på så hög nivå..
Nu är de mer kravall dans som gäller..

Men det jag frågar mig är om det är en så big deal om man råkar dansa med någon som inte råkar vara ens pojkvän..
Är de det?
För mig är de inte de men ibland verkar de som folk tycker jag är en idiot för att jag dansar med någon annan än min pojkvän.
Jag vet inte vart folk drar gränsen för otrogenhet men för mig går den inte då man dansar med någon annan kille. För det första är det såhär att denna kille är jävligt duktig på att dansa och jag gillar att dansa!
För det andra dansar vi bugg och för er som vet något om dans så är den inte ens de minsta intim eller speciellt närgående så jag vet inte hur folk misstolkar!!

För det tredje skulle jag aldrig göra så mot min pojkvän!!

Är det då fel att ha någon att dansa med?

//N


Kommentarer
Postat av: Fiffi the dog!!

Klart det inte är, och ett annat plus är att du blir så fucking glad av det!

2009-10-22 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0