Snön föll

Idag har snön fallit ner över Linköping

Mysigt men dock inte om man ska cykla till skolan.
Det är lite tidigt än. Den kan komma till LUcia eller dagen innan julafton då man sitter med ett glas glögg i ena handen och en bunt med farmors hembakade pepparkakor i andra!! ♥

Dissektion av hjärta och lungor idag.. fasen luftstrupen vat inge kul o klippa i..
Usch!!

Väl hemma har jag myst själv med tända ljus, bra musik och tillslut fick jag mina kladdkakemufins bakade. inte så kladdiga men ändå väl smakande! :)

Sitter och väntar på att min kära sambo ska trilla in hemkommen från krogen men det verkar ta ett jäkla tag så får gå och lägga mig utan honom!!

Kära, kära vän... Tänker på dig varje dag. Du ville inte berätta i helgen men hoppas att du känner att du när som helst kan slå en pling! Jag är inte längre än ett telefonsamtal bort.
Jag vill att du ska berätta så att jag har en chans att de allt och få stötta dig!!
Riktiga vänner ställer upp för varandra. Även om det är jobbiga saker. Det är därför vi finns!!!



Puss
//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0