SjukHUsfesten

Start kl 12 på NH
Sedan gick tiden som bara den och 17 timmar senare åkte jag hem igen trött,
glad att det var över men ändå ganska nöjd.
Nöjd med att vi gjorde ett så jäkla bra jobb!
Nöjd med att HU:s festerier var på topp!

Med mycket förberedelser förvandlades NH till Fredagen den 13.
* Frankensteins bar med äckliga shots
* Fredagen den 13 bar med läskiga Lisa och blodiga Marie och motorsågsmassakern
* Screembar med skräckfilmsvisning
* Den supersnygga Reflex designade entrén
* Sist men inte minst, kareokehörnan

Kvällen var iallafall lyckad och hela ca 1100 pers fanns på plats under årets stora fest!!!!

Kvällens höjdpunkt var iallafall: Nadja slår Rax!!!!!!!!
Detta är nästan värt att ta med i sitt CV! :)
Chi fick du!! ;)

Svärföräldrar här över helgen..
Jag är supertrött så nu är sängen väldigt lockande men får sitta uppe ett tag till och vara lite trevlig..
Som sagt, även jag har mina bra stunder!!
De kommer inte så ofta.. :)

Ne nu till att vara lite trevlig för omväxlingskull!

Se och "njut"...












//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0