Ord som ekar..

Orden ekar i mitt huvud!!

Jag kanske är jävligt fånig av mig vad vet jag..

Jag har vetat att de kan komma men har hoppats på de bästa.
Det är ju inte bestämt än men att få höra de orden, då kändes det redan som det var bestämt.
Som han skulle åka imorgon...
Jag vet inte om jag klarar av en sådan påfrestning igen.
Vet inte om jag klarar av att du är borta så länge.
Jag vet att de kan ha stor betydelse för ett framtida jobb..

Orden ekar i mitt huvud!!
Nu kanske ni tycker jag är värsta mesen till tjej som inte ens klarar av att vara ifrån sin pojkvän i ett halvår..
Ja, fan jag kanske är vek och känslig av mig.
Det är så jag är.
Det är inget jag har valt att vara..

Vi har klarat av sådan här förut, ett år i lumpen. 
Men de var också bland den värsta tiden i hela mitt liv!
Nu lär du ju inte komma hem varje helg som du gjorde i lumpen.. Det klarar varken din eller min plånbok av...

Det är ju inte bestämt än och jag vill inte vara den som avgör hur du ska göra.
Vet att jag kommer vara en stor del i det men vill inte avgöra.. 

Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Det är just därför det så j*vla jobbigt.
Vet inte om jag klarar av att sakna någon så otroligt mycket igen..

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig obeskrivligt mycket!!



//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0