Jobbigt!!

Jag visste de..

Det är jättebra för Magnus om han nu vill utomlands och plugga..
Jag tänker inte hindra honom från det heller!!

Men för mig känns de jävligt jobbigt!!

Det måste jag få tycka!!

Jag är ingen person som är bra på att sakna folk..
Det hugger liksom till i mig varje gång jag tänker på någon som inte finns i närheten av mig..
Det är svårt att beskriva för någon annan men så är iaf jag..

När magnus var i lumpen.. det är fan de värsta jag varit med om!!
Det var ingen som sa att de skulle vara sååå jobbigt..

Ingen vet hur jobbigt detta kommer vara heller om det nu sker men alla är vi ju inte lika..
För mig är detta iaf som en kniv i bröstet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0