En helt vanlig onsdag..

Tidig morgon men försovning från mitt håll..

Respirationssem som vi höll i, fick lite onödigt mkt kritik.

♥ Hjärta gympa med Jones i spetsen, det va kul!

Refex möte med gyckel och sådant som ett möte innehåller.

Hem till sjuklingen som är på bättringsvägen..

Till Maxi och handla.. oj va vi handla.. ändå skulle vi inte ha så mkt men de slinker alltid ner saker som inte var tänkt att hamna där.. :(

Greys!! Derek var duktig idag!! Tänk om jag kunde operera sådär.. :)

Skönt med morgondag.. blir plugg för hela slanten och lite biljettförsäljning till den underbara sjukhusfesten så kom och köp biljetter till årets fest!! :)

Platå imon!!
Det kommer bli så bra!!
Varmt och mkt shejk på stora bakdelen för mig!! :)
Längtar till fest!!
Goa drinkar och trevligt sällskap!!
Det kommer göra min morgondag!!!!!!!!

Sängen kallar.. Sambon tjatar!!!!!

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0