Struldag som bara den..

Gårdagen var verkligen en maximal otursdag för mamma och mig...

Skulle tillbringa eftermiddagen i Kalmar med mamma men det blev mer strul hemma i stan istället.
 
Först upptäckte vi att det var punka på bilen då vi skulle åka, sen när vi efter mycket arbete och mixtrande fick vi däcket bytt och skulle kolla lufttrycker var självklart den trasig så fick åka och leta efter en annan lufttrycksmätare.
När vi väl kom iväg och anlände till Kalmar började vi på Ikea men blev efter bara någon minut utkörda snabbt som ögat  för att det tydligen var något tekniskt fel så att alla var tvungna att utrymma hela Ikea.
Gick övet till Bauhouse i väntan på att Ikea åter igen skulle slå upp sina portar. På bauhause strulade deras kassor så vi fick stå i kö och vänta en lång, lång stund.

Sen kom i väl in till Ikea och fick med os lite småsaker ut som alltid!! :)

Åkte sen in till stan och stressade runt för att vi trodde att affärerna stängde 18 men som tur var stängde de vid 19 så det blev tillslut en mysig men lite stressig eftermiddag/kväll i Kalmar.
Med hem i min kasse följde två svarta tublinnen från New Yorker och lite annat små pill...

Väl hemma satt vi en lite stund och tog igen oss framför tvn, jag och mamma men jag var så otroligt trött så gick till sängen och somnade sött!!

//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0