Pratat av mig..

Dagen började med en timmes morgonpromenad i skogen.
Åkte sedan till stan för att träna och ta en sväng förbi skolan.

Började vid skolan. Fick se att de tilick l min besvikelse hde tagit bort mitt projektarbete från en lilla "kuvösen"..
Hittade en kompis som jag växlade några ord med.
Hon håller mig alltid uppdaterad om en "gammal" bekant som jag längre inte har kontakt med på grund av sitt beteende för några år sedan.
Men faktum är att för några veckor sedan frågade jag ut personen i fråga varför den hade gjort som den gjorde för några år sedan då jag blev ordentligt sårad. Det visade sig att han hade dåligt samvete och till viss del ångrade sig idag men fick ingen bra förklaring.
Men nästa gång jag ser han är jag villig att ge han en rejäl utskällning för "gammal ost" :)

På stan någon halvtimme senare träffade jag the clase mate "Maduscha" som jag så fint kallar henne.
Vi gick en stund på stan för att sedan avsluta med en fika på flanaden.
Det var skönt att sitta där och bara prata med varandra om våra små problem... Vi förstår verkligen varandra och vad vi pratar om. Hon förstod precis vad jag tyckte och kände med allt, hon är ju trots allt tjej och jag förstod och visste vad hon menade när hon berättade saker för mig och jag är ju trots allt tjej!! :)

Helt enkelt var det skönt att prata av sig lite..

hemma blev de bacongryta med pasta, mumms!! och mys med mamma och pappa när hanväl kom hem från jobbet..

Blev dock ledsen och besviken nu när jag pratade med min så kallade sambo eller han var ute och festade så det blev inte så mycket till samtal med honom..  men vad det handlade om kan vi ta en annan gång för nu är jag trött och in a bad mood för sånt så jag förtjänar en förhoppningsvis god natts sömn..

Natti!!

//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0