Back to normal

Att fyra veckor kan gå så otroligt snabbt...

Du ska redan åka tillbaka och det känns som det inte var längesen du kom hem för jullov!!
Det har verkligen gett mycket detta lov och jag har haft roligt varje sekund jag varit i din närvaro.
Man trivs och känner sig verkligen trygg.
Det är känslor man aldrig har känt samtidigt innan. Tryggheten har alltid varit lite luddig för mig, I alla fall när det gäller i förhållanden.
Men med dig så känns det inte konstigt på något sätt. Det känns som den självklaraste saken.
Redan sen första gången vi träffades, där på gatan, den där kvällen..
Du var någon som skiljde sig från alla andra.

Det kommer blir svårt idag, när du ska åka.
Jag kommer inte alls vara glad.
Men på något sätt har jag blivit lite positivare.
Vi har kommit långt fram, bara under jullovet, då man får ha lite längre tid tillsammans.
Då man inte ska hinna med massa saker under en och samma helg.
Hösten har kännts jättelång, som om man inte har kommit någonstans, utan bara har stått och trampat på samma ställe eller gått runt i stora cirklar. 
Men sedan det blev nytt år har allt kännts lite ljusare. 
På något sätt vågar jag se framåt och tänka att allt kommer gå så mycket snabbare nu... 
De säger ju de att hösten är en tid av depression och våren en tid av glädje.. 
Kanske stämmer det, vad vet jag?

Jag är i alla fall övertygad om att jag kommer kämpa och att jag kommer hålla ut.
Mina känslor är det inget fel på och jag vet vad jag vill.

Även om jag kommer vara ledsen idag, kanske jätteledsen,  så vill jag att du sak veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta och det är verkligen sant!!!

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0