Tillsammans

Helg över..
Du åkt, tillbaka.
Två veckor till du kommer igen.
Det är lång tid i mina ögon.
Två veckor utan dig...
Jobbigt
Tråkigt
Ensamt

Flashbacks.. många.
Bra sådana, roliga
Du och jag!

Bubbel igår!
Underbart!
Med dig!

Pratade
Skönt
Vet vad du vill
Vet vad jag vill
Om det blir så blir det underbart!!
HOPPAS!
Perfekt vore de!
Du och jag!
Tänk..
Det gör jag!!

Vet att du menade varje ord du sa.
Du vet att jag menade varje ord jag sa till dig!
Tänk
Du och jag
Perfekt vore de
HOPPAS!
De gör jag!

Det är ändå ett kliv man kommer ta
 vill då veta att du tror på de
Att jag tror på de
Det gör vi!
Tillsammans


Tillsammans kommer det bli bra
Du och jag
Tillsammans är vi bra
Du och jag
Tillsammans ska vi va
Du och jag


Om du vill
 Vill jag
Du vill
Jag vill
HOPPAS!!

Det du sa, vet att de kan bli sant
Att de kan va du och jag
Där
Tillsammans
Tänk
Det gör jag!

Hur det i slutet blir
Är ingen som vet
Allt vi kan göra är att försöka och hoppas
Om du vill
Vill jag
Tänk
Du och jag
Tillsammans
HOPPAS

Underbart vore det!
 Din historia
Vår historia
Tillsammans

♥ DU och JAG ♥

M♥ //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0