Morfar i himlen

Titta upp mot himlen och du tittar på samma som mig!!

Stjärnorna lyser!
Vintergatan syns. Längesen man kunde se den.
Betyder kallt, men det är strunt samma för stjärnorna är otroligt vackra!
Du kan se samma som mig och vara någon helt annan stans.




Såg kort igår.
På mormor och morfar..
Saknar dig morfar..
Kommer snart och hälsar på dig igen.
Hoppas du uppsakttade blommorna vi hade plockat till dig.
Hade ju lovat mig själv att ha med mig röda rosor men så blev det tyvärr inte.
Men jag lovar att du ska få rosor!!, röda och fina
Det är faktiskt tomt här hemma utan dig.
Vill att du kommer tillbaka och att allt ska va som det var förut.
När man var liten och fick sitta i knät och du sa hur mycket du tyckte om dina älskade barnbarn!! ♥
Att se dig le när man kom in till er, där du satt vid köksbordet och löste dina korsord.
Se dig gå med en räfsa i handen och säga att vi inte fick hoppa i höet när vi körde in de.

Grät inte på begravningen, varför vet jag inte. Alla andra grät jag kunde bara inte.
Tyckte det var mer värdigt att inte gråta, vet ju att du inte ville/ vill att vi ska va ledsna.
Att tänka på allt roligt vi gjort och upplevt.
När jag ville sjunga för dig, var det ingen annan som tyckte de.
De trodde inte jag skulle klara av det.
INGEN trodde de!!
Verkligen ingen!
Men jag vet att du skulle trott på mig!!

Morfar kommer snart igen!!
Det lovar jag!!
Saknar dig!!

Hoppas du ser mig där uppifrån.
Från stjärnorna, att du tittar ner och tänker på oss..
Jag tänker på dig!
Älskar dig Morfar!! ♥ ♥ ♥

//N

Kommentarer
Postat av: AeroTech

jag trodde på dig kompis...

2007-09-10 @ 18:00:43
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0