Lycklig och olycklig

Vill Fly
Bort
Till en plats där inte sånt finns
Där alla är lyckliga
Där alla är glada
Där inte elakhet och ondska finns
Då man inte bråkar

Där man vaknar upp varje morgon med solens strålar i fönstret
Alla vaknar glada och med fred i sinnet
Ingen bråkar och alla kommer överräns
Man är lycklig och tar hand om varandra

Den världen finns inte, iaf inte i min värld
Lycklig ibland, fast mest bland folk

Älskling gör mig lycklig de få gångerna jag får träffa honom dvs
Får mig att glömma allt det jag vill glömma, iaf för ett tag
I hans värld mår jag bra
I hans värld är jag för en kort stund lycklig
I hans värld vill jag stanna så kanske allt blir bra

//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0