Lyckans dag!!

Igår, olyckans dag.
Tappade mitt halsband
Fått av Gull!!
Jätteledsen var jag och letade runt hela stan efter det men ingenstans fanns det. =(

Körlektionen gick kasst.
Det enda jag koncenterade mig på var att jag ville hitta halsbandet.
Verkade inte så ljus.
Konstigt nog gick träningen RIKITGT bra!!
Om jag skjuter sådär inomhus i vinter så kommer jag vara nöjd.
Men varför det gick så bra vet jag inte när jag var så o fokuserad innan..

Pratade med Gull sen på kvällen och sa att jag tappt halsbandet.
Han sa att de inte gjorde något men för mig betydde det något!!
De va de som var hela grejen!!

Saknar Gull.
Tio dagar till han kommer hem.
Jobbigt!!
Lång tid!!
Bara att stå ut.
Han längtar.
Jag längtar!!

Fältvecka för han nu så kommer inte höra hans röst förrenns nästa lördag!
=(

Lyckans dag blev de iallafall idag på morgonen!
Gick till mentor och när jag var på väg tillbaka i korridoren..
.. vad såg jag då om inte halsbandet!!
=D
Blev riktigt glad!!
Skönt!!

Hoppas nu dagen fortsätter på samma goda plan!!
Adios!!

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0