Kommer från den del som gör att vi varje morgon vaknar upp!!

Idag har varit en underbar dag (förutom min förkylning då).

Halvår med älsklingen idag. Firades med sovmorgon (lite iaf för oss båda) och mat på Akropolis.
Köpte en öronål till honom som är döpt till Gunvald!!
Riktigt läskig är han. Men Älsk ville ha en sådan, så det fick de bli.

Fick ett underbart fint armband med hans och mitt namn ingraverat och en bukett med sju röda rosor.
Du är för bra du Älsk.
Men det bästa kommer faktiskt nu.. De andra kommer inte mer än någon tiondels mm efter, men de är kortet...
Hmm.. gillar sådana saker!!
En sådan text, när jag först läste den visste jag inte vad jag skulle säga. Jag blev så otroligt glad.
Det var så att jag fick rysningar när jag läste.
Även om du tycker att du inte kan skriva och sätta ihop texten sådär snyggt, så tycker jag tvärtom.
Orden och texten, ja allt. Det kommer från ditt hjärta!
Du har skrivit precis så som du känner och det är det som är det fina i de hela.
Inte om du tycker att meningarna inte hänger ihop.
Det struntar jag i. Det är innehållet som betyder något och inte hur det är upplagt.
Läste det flera gånger sedan du åkt idag och ärligt talat kom det en tår någon gång.
Bland de bästa sådana texter jag någonsin läst och det menar jag verkligen!
Kan det blir mkt bättre om det kommer från den del som gör att man varje dag vaknar upp?
De där orden du skev, Det är precis sådär jag tänker, men om dig.
Det är skönt att man kan känna igen sig i den andra personen.
I mina ögon betyder det något! Att man liksom har något tsm, ibland något som ingen annan förstår som man bara låter vettigt när man är med den andra personen.

Oh, älskling det är klart jag kommer stå ut och det är precis som du skrev. Det ska va du och jag det bara är så.
Varför skulle det annars kännas såhär bra om det inte skulle vara på riktigt??
Tänk fall alla tjejer skulle få ha en sådan älskling som jag har.
DÅ skulle alla vara lyckliga. För i din närvaro är jag lycklig.
Jag är glad för att du är min och för att vi verkligen tror på oss två tsm.

Det kommer komma perioder då jag tycker det är jobbigt, det vet vi båda men jag om någon tänker inte ge upp.
För det kommer även komma perider då det är lättare och då går allt snabbt.
Veckorna kommer springa förbi och rätt som det är har det blivit vår och det närmar sig slutet på allt.
Inte på oss utan på lumpen, skolan.

Dagen idag och igår har iaf varit underbara.
Det går inte att säga så mkt mer än det, för bara du och jag vet hur bra det varit.
Det räcker för mig!

Saknar dig nu när du åkt idag, det gör jag men när man blickar framåt inser man att det snart är fredag.

TACK älskling för allt du gör och inte gör. I mina ögon räcker det med att du bara älskar mig och finns vid min sida.
Mer begär jag inte.

Tack, för att du är min
Min älskling, ja väldens bästa!! ♥



You´re not alone, together we stand
I´ll be by your side, you know I´ll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There´s no place to go, you know I won´t give in

Keep holding on
Cause you know we´ll make it through
Just stay strong
Cause you know I´m here for you

So far away, I wish you were here

You know we´ll make it through
You know I´m here for you
With you by my side, I´ll fight and defend
Cause you're all I want
You're all I need
You're everything ♥


Tack, som sagt.
Tack för allt.

Cause you know we´ll make it through
Cause you know I´m here for you

Älsk ♥

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0