IDIOT

Det är jag en stor en.
Från att vara jätteglad till att bli, ja motsatsen i ett och samma telefonsamtal.
Dessutom med någon man tycker om så grymt mycket och som man knappt får träffa.
Så beter man sig så jäkla idiotiskt dumt åt!
Det är sånt som får folk att göra slut.
IDIOT, fatta de!!
Du kan inte göra så för någon gång kommer det inte sluta bra.

Känns bara som allt man vill göra kommer på en och samma gång och jag hatar att ta sådana belut.
Det är bland de värsta jag vet!
Känns som hur man än bestämmer sig för att göra så blir det fel.
Det blir det alltid. Om de gäller mellan att välja något som innefattar personer så är det alltid någon som tycker att man gör fel.

Nu säger säkert alla att; jo men sånt är livet.
Det är ingen dans på rosor.
Ne, visst det vet jag också, men kan det aldrig komma en sådan gång då valen kan vara självklara?
Att man inte behöver göra någon arg eller besviken för att man inte uppfyllde deras önskan.

Vet att han tycker att jag ska åka iväg om jag nu vill det.
Men innerst inne så tror jag han vill att jag ska stanna hemma.

Jag vill båda.
Vill inget hellre än att få umgås med honom så mycket som det bara går...
Samtidigt så kanske man inte får ett sådant erbjudande någon gång igen...
Hur jag än gör kommer jag bli sur på mig själv i slutändan!!
Så..
..hur ska jag göra?

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0