Dagen man vill komma ihåg.. INTE!!

Idag har det varit en sådan dag man hellst av allt kan radera ur almenackan.
Inget har riktigt gott min väg och förkylningen hänger fortfarande i.

Saknar gull..
men snart fredag.. Dagarna går.. men långsamt.. men snart så.. =D

En lektion idag, spanska..
gick bra.. kommer så snart tillbaka.. alla gammla gramatiska termer som man glömmer bort.
Men de är på god väg tillbaka. =)

Pratade precis med Älsk..
Förvånad, men på ett bra sätt... Trodde inte han skulle ringa ikväll..
Glad blev jag!!
Mitt gull!!
Kom fram till att stjärnorna lyste..
Magnus såg den.. inte jag..
Inte igår heller då de var så otroligt stjärnklart..
Hmm,, mumma, nu kommer de där minnerna tillbaka får kvällen i somras..De va en bra kväll de..
De e sådan som gör att man blir fast i kärlekskarusellen..
Glad är jag för det!

Nä, nu är det dags för sängen, men först borsta de vita i munnen.
Sen att en gång till kolla på stjärnorna..
Skönt att veta att han kan se på samma sak som mig, samtidigt..

Gull, snart fredag...
puss
//N

Kommentarer
Postat av: AeroTech

hehe.. jag läste också spanska.. men inte fan lärde jag mig någon gramatik.. var ju bara att kolla på emma eller ellis papper ju.. :P

2007-09-05 @ 15:53:02
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0