23.06

Ännu en seg dag har passerat.
Infann mig på skolan klockan 07.40 idag och gick där ifrån klockan 15.35
Började då 13.30 till 15.30

Hann med tandläkaren också.
Skönt att inte behöva komma tillbaka förrens om ett år.
Fick fluor.
Smakade banan.
Ligger fortfarande som ett lager på tänderna.

Drömde massa i natt.
Kom inte ihåg vad.
Mindes på morgonen men försvann så sakta med dagen.

Jaktrunda ikväll på träningen.
När solen försvann bakom träden blev de plötsligt kallt, och jag som bara gick ut i en långarmad.

Fiska kräftor imon?
Fåse, hur de blir med de
Mamma och pappa ska
Jag?

Sova hos Virus i helgen, det lilla busfröt.
Virus e han verkligen ett men mano ändå!! :)

Heroes blev de ikväll och det är sjukt vad BRA det är!!
Man blir arg varje gång det händer något spännande och i nästa sekund så är programmet slut.
Man blir som fast!
Det är ju det som är meningen så produsenterna har väl lyckats antar jag.

Börjar skaka nu, fryser rejält.
Dags att
* Borsta de vita,
* Ta ut synen
* Krypa till värmen!!
Sen att sova och vakna till ännu en dag.
Fredag imon, skönt med helg sen!!

Gonatt // N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0