UBC aha aha, I like it, aha aha

Estland
Love is the power and hug is the key!

Skulle kunna skriva hur långt som helst men väljer att göra de kort så att folk inte ska somna.

Nya kompisar!!
Ska bli kul att umgås med er i fortsättningen med!
Sara och jag ska ju till Norge! =)

Supergod mat men läckra efterätter varje dag tillsammans med stort kakbord vid fikapauserna!! =)

Mycket shake blev de, behövdes nog med all den mat vi åt.
Mycket blev att diskutera, intressant!! Nyttigt!

Sena nätter, då menar jag väldigt sena nätter, kul och värdefullt!

Minnen att bära med sig!!
Var värt att åka, superkul och massa mer erfarenheter med sig i bagaget!!

Alla ni som var där!!
Glömmer er inte!!
Värda att bli ihågkomna!!

Att jag kunde mer eller mindre orsaka lite hos min Älskling i Linköping på vägen hem va bara ett plus!
Så överraskad över att se mig har jag nog alrdig sett honom!!
Glad blev han iaf!!
Huvudsaken!! =)

Estland-Pärnu
Minne att komma ihåg!!

//N


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så jävla bra konferens! Fast ja pratade sk. rikssvenska hela helgen pga er svenskar! ;) de va så jobbigt! Såg att du adda mej på msn. BRA! vi hörs å ha de bra. =) kram!

2007-10-02 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0