Stand up for love

Now I count the hours, and the days and the weeks.....
I can't go without you

Det är verkligen jättejobbigt.
Speciellt på söndagarna då jag inser att du snart kommer att åka tillbaka

There are times I find it hard to sleep at night
We are living through such troubled times

Men jag vet att det kommer att bli bättre
Det är långtid i mina ögon men dagen då allt ändras kommer snart komma

I wanna never let you go
Confess to you what my heart knows
Hold you close

Stå ut gör jag även om jag ibland vekar vara svag
Men det skulle vara värre att inte ha dig i mitt liv alls
Än att inte få ha dig hela tiden.
Vet ju att dagen då allt ändras kommer

And darling you know
You make me feel so beautiful
Wherever else you might be you know that
My love is your love and your love is my love

You make me feel so beautiful 

De orden du sa..
Värmde hela mig
Vet att de kom från hjärtat
som allt annat du säger

I'm learning that some things
I can't go without
And one of those is you.

This is our fate, I´m yours!!

Älskar dig av hela mitt hjärta
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0