Läger och utkick

Vårt sista Götalandsläger är nu över.
Tråkigt men samtidigt lite skönt att gå vidare eller vad man ska säga.

Helgen var bra..
Sprang cooper och hade ett ganska hårt styrketräningspass (MAQ)
Nu efteråt känner man träningsvärken i de flesta delar av kroppen och inser att man tydligen inte var så bra tränad som man trodde man var.
Mycket skytte blev de... Fredag kväll kändes inte så bra men över natten blev tydligen allt bättre och lördagens skjutning kändes underbar!! Riktigt många goa skott och man märker att när skyttet funkar som det ska så träffar man även på rätt ställe.. =)
Är inte det konstigt?? ;D

Sista lägret började närma sig sitt slut så på lördags kvällen var det utspark för vi fyra gamlingar!
Efter skumkraketerna höll jag på att få upp det igen men klarade de..
Fuskigt att Sofia inte fick något att bygga ihop medan jag fick något småpill som skulle ihop ute i det mörka.
Tur att jag inte öppnade den gula med tänderna som jag tänkt för senare upptäckte jag att de hade använt sig av såpvatten och det kanske inte hade varit allt för trevligt att få i munnen. =)

Kommer att sakna att få träffa alla och att få åka på läger.. Det är ju ändå så att ledarna är helt sjuka men OTROLIGT roliga och det är nog det som är tråkigast. Att inte längre få bråka med dem!!


Hoppas alla återstående får det roligt på lägrerna även om inte vi är där!! ;D

//N

Kommentarer
Postat av: AeroTech

vi fick ju ingen utspark.. och jag blev aldrig insparkad heller.. hehe..

2007-10-22 @ 18:53:13
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0