Höstlov

HÖSTLOV

Skönt
Inte för att jag har speciellt mycket i skolan att göra men iallafall.

Skönt att kunna koppla av och bara ta det lugnt.

Jobbade i lördags
Roligt
Äntligen på rätt plats!

Nu ska det bli blanda av
Bandet var riktigt bra och peppande!
Bra utklädnader
Vi fick ett par bra kort!!

Tränade i söndags!!
Äntligen!!
Kändes skönt och inser att det ändå är ganska kul även om det är jobbigt.

Fick ett överraskande men väldigt glädjande samtal igår!!
Tack!!
Ska bli roligt och minnesvärt
GARANTERAT!!

Hälsade på Farmor idag
Fika
Mums!!

Fika igen imon men med Hedvig
Troligen iallafall!
Ska fråga ut henne om alla detaljer!!
Hehe!

Snart torsdag!
Älskling kommer hem!

Sen fredag
Kalmar
Shoppa
En heldag mys i Kalmar med Älsk
Bara du och jag..
..och alla andra som har fått för sig att gå på stan den dagen!
=)


Helg
vad nu den innebär vet jag inte än
Heroes vet jag iaf väntar på programet!

Sen skola och åter till vanliga schemat
Nästan iaf...
Hehe..
;D

Sängen snart
Finns inget bättre att göra för tillfället!!
Tack för mig..

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0