Glädje med Unk

Tisdag var en sådan där dag som jag länge har saknat och varje dag har längtat efter.

Unk och jag tog en låång fika.
Stan, tittade i lite affärer
Hemma blev de mest slöande men det var bara skönt.
lite taco, tv och massa skratt.
Det är det jag har saknat och länge längtat efter.
Att det skulle vara som det var innan.
Nu hinner varken hon eller jag beroende på skolan, träning och pojkarna. =(

Igår var det helt enkelt vår dag
Det var precis som vi alltid är
Helt sjuka tillsammans.
Inget vi rår för
Bara så det är
=)

Det var skönt
Efterlängtat
Välbehövligt


Få skratta och bara vara som man vill!!

Du betyder så otroligt mycket för mig vännen!!
Vill aldrig förlora dig


//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0