A perfect match

Helgen över, IGEN!

Att den varje gång ska gå så snabbt.
Tråkigt men sant.

Får inte träffa dig på nästan två veckor.
Visst det kanske inte låter som en lång tid men om man inte får träffa pojkvännen mer än max två och en halv dag i veckan så vill man gärna ha de få timmarna varje vecka.
Men det är inte alltid det går. Han har fältvecka och med det följer helgtjänst.
Kan ju å andra sidan glädja med mig att han sedan är min i lite mer än en vecka.

Vi har det så bra tillsammans.
Det är nästan svårt att fatta att det kan vara så bra med någon.
Visst det har varit bra tidigare oxå men med dig går det inte ens att beskriva.
Allt finns
Allt stannar
Allt kommer fortsätta precis lika bra som det gör nu.

A perfect match

Tänk att snart är det jul och då blir det massa mys och
 sen vår och sommar med allt underbart som följer med de.

Sen är du min och inte lumpens! =)

Det kommer snart
Det kommer bli bra
Det kommer bli underbart
Det kommer vara du och jag
Tillsammans!
Du och jag!!
Underbart!! ♥


//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0