Way to heaven

Det är som en dröm, perfekt!

För att du är älskad!
För du är underbar!
För att du är perfekt!
För att du är min!

En sån som du är det alla letar efter men bara vissa vår chans att tillbringa tid tillsammans med.
En sån som du är svår att hitta och när man väl har hittat dig så gör man aldrig missaget att släppa dig.
En sån som du är den man kan övervinna alla hinder med.

För att du är älskad!
För du är underbar!
För att du är perfekt!
För att du är min!

Det är skönt att få vakna upp vid din sida och bara veta att du finns där.

Gårdagen var underbar!!
Låg på bryggan i över en timme, bara tittade på solen som sakta gick ner bakom träden.
Kan det bli mycket bättre och mysigare?


DU..
Allt som jag sa till dig..
Det menar jag verkligen!!
Hoppas du förstår de och tar de till dig!!
Jag älskar dig verkligen och min kärlek är äkta!
Den kan ingen ta ifrån mig!
Den kan ingen bestämma över.
Min kärlek är din! ♥



// N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0