I´ll keep us togheter whatever it takes!

En väldigt bra kompis sa till mig en gång att kärlek är det viktigaste som finns och att det ska man ta sig tid till..
Jag avisade hans ord och sa tillbaka att kärlek var inget jag verkligen behövde och att man kan leva utan den (då menar jag den kärlek mellan ett par) man kan dock inte leva utan all kärlek!!.. Jag också att jag inte hade tid till att ha någon att tycka om.. Jag hade ändå så fullt upp dagarna i enda.

Men nu har jag insett något annat.. Att kärlek verkligen är något viktigt, iallafall om det är tillsammans med rätt person. Jag har tagit med tid till det så ofta jag kan och saknar honom varje minut som jag inte är i hans närhet.

Kärleken är viktig mellan varandra..
Den har vi..
Vi har allt, du och jag.
Tack för att du bara finns vid min sida..
Det betyder långt mer än vad du någonsin kommer att inse.

I´ll keep us togheter
whatever it takes..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0