Tåget tar bussen

Lucia över, men det var två fart fyllda dagar.

Det var hur kul som helst och jag ångrar inget, det enda var min röst som inte ville ge med sig riktigt.
Ibland lät det faktiskt rikitigt illa på de höga tonerna men de fanns inte så mkt att göra åt det.

En sak kan jag säga att jag är trött på att höra de låtarna vi sjöng ca 30 ggr under 12 och 13 dec.
Vi var ett superskönt gäng som hade roligt tillsammans och kommer ha framöver oxå.

Synd att det inte blev ngt solo i kyrkan för min del men tro mig, det hade inte låtit fint med den rösten jag hade under dagen.

Fina presenter fick vi med oss oxå, två armband. Så handleden är fylld nu.. =)
Sen fick vi massa annat fint och praktiskt oxå, hela två gulla påsar hade vi med oss hem efter kyrkan.

Näst på schemat står en sista luss och sedan cecil och bubbel!! =)

De ska bli skoj.. men skönt med lite lugn efter de där två intensiva dagarna!!

Roligt hade vi iaf!!

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0