Träning och tröst!!

Träning igår, gick sådär..
Är ju tävling på lördag så var tvungen att titta igenom avstånden.

Magnus bror, Anders kom och skulle skjuta med flickvännen eller egentligen var det hon som hade dragit dit honom.
Det var iaf kul.
Anders klaffade med bågen som handen i handsken.
Det såg inte alls svårt ut och stilen var riktigt snygg den oxå.
Nästan exakt likadan som lillebrorsans faktiskt men å andra sidan så e dom ju lika så varför skulle detta slå fel?? ;)
(Nu blir inte lillebrorsan= Magnus, glad.. =) )
Gick bra för Elin oxå.
Hoppas hon inte fick ont i armen bara!!
Men de var duktiga!!
Fick några fin fina bilder, hehe!!

Ska bli kul när det blir syskonfajt mellan de tre bröderna Helgosson.
Lovade ju Magnus att Anders inte skulle få skjuta bättre än Magnus igår, han räknade inte poäng men det kan nog bli en tuff match!!

Annars hände det inte så mkt, Lasse drog ett roligt skämt om någon senil dement som trodde han va special agent!!
Fick några örter av Ulf som jag skulle smörja på min axel för att lindra och läka tydligen. Få se om det hjälper!

Ledsen var jag så klart, men det börjar gå lite bättre.
Pratade med Agnes och hon tröstade mig.
Hon är verkligen en riktig vän som alltid ställer upp!!
Massa, massa kärlek till henne!!

Hon tyckte jag skulle gå ut på lördag men jag vet inte än.
Vore kul och jag har egentligen lust men jag vet ändå inte..
Sumpade ju min chans att jobba.
Surt men så e de..
Får se hur jag gör!!
Beachtema.. de e ju alltid kul, spec för killarna som förmodligen får se tjejerna gå runt i bikini.. =) Jippi!!
Skulle nog komma mycket folk!!
Tänka lite på de...

En en gång, massa massa kärlek till min underbara Agnes!!
Min och ingen annans.. eller Jocke får va med på ett hörn och självklart alla våra andra kompisar oxå!!
så då är hon inte bara min trots allt!!
Men hon har en stor plats hos mig iaf!!
TACK!!

Önska mig lycka till på tävlingen på lördag!!
Här ska de allt skjutas många hjärtan på 3D-djuren!!
HaHa!!

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0