"Tänk att en enda person kan betyda så mycket"

Det är sjukt jobbigt att du är iväg..
Och när du verkade började ifrågasätta om jag älskade dig inners inne och när det verkade som jag inte fick sakna dig för att du inte hann tänka så mycket om dagarna som jag gör så blev det ännu värre.

Du anar inte hur otroligt jobbigt det är.. Hade ALDRIG kunnat föreställa mig att det skulle va så jobbigt som det varit bara under den här veckan, och då tänka att det bara gått en enda vecka av 11 månader.
Visst man kanske skulle vänja sig efter ett par månader men de första månaderna skulle vara tillräckligt sura!!

Nu vet jag ju inte hur det blir när du verkar vara övertygad om hur du ska göra. Att du har bestämt dig.
Det jag inte vill är att ditt beslut ska vara på grund av mig. Det känns så som om jag styr ditt liv på något sätt, jag menar om vi inte hade varit tillsammans så hade du kanske inte tagit samma beslut.
Visst du sa att det inte bara va på grund av mig men du sa själv att du hade haft mig i åtanke och om jag gissar rätt så va de förmodligen en hyffsad stor del av det. Jag vill inte tro det men de känns så..
Så om det nu blir som du vill så kommer jag ett bra tag framåt känna som det är mitt fel att du tog det beslut som du gjort.
Att jag har påverkat dig och det ville jag inte. Det är kanske därför jag har varit som jag varit när du har pratat med mig om kvällarna.
Visst detta har påverkat oss, det vet vi båda men det är inte ditt fel. Det får du inte känna. Du kunde ju inte veta att det skulle bli såhär när du tackade ja.
Det är också så att de känns jobbigt att prata med dig om kvällarna när jag vet att du är så långt borta. Jag går ändå hemma och tänker om dagarna och när jag hör din röst blir det att det känns ännu värre eftersom dagarna går så grymt sakta.

Jag vet inte om du verkligen någonsin kommer att förstå men det är bara det att du betyder så himla mycket för mig..
För att citera vad Mathilda sa igår  "Tänk att en enda person kan betyda så mycket".
Det är sant. En enda person. Om den försvinner så känns allt plötsligt så tomt.
Men nu är det iallafall såhär. Du betyder jätte, jättemycket för mig och det hoppas jag att du vet.
Du är precis sådär perfekt som jag alltid har sagt att du är.
Men så när du började ifrågasätta som tyckte du gjorde så känndes det plötsligt så konstigt.

Men då tänker man på allt annat bra förutom det där lilla.. Allt vi har gjort och hunnit med på relativt kort tid ändå!!
Det är inte många som har hunnit så mycket!!
Vi har det ändå underbart du och jag!!
Vill att det ska fortsätta likadant långt framöver!!
Så vi får väl ta och hoppas på det bästa helt enkelt!!

Älskar dig hörrö!!

puss // N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0