Fredag idag, mys på de!!

Fedag idag, det betyder att det bara är några timmar kvar.. men visserligen alldelles för lång tid det oxå!!
Jobbigt att det ska bara så långt mellan gångerna men har hört att saknad ska vara bra?!
Jag har aldrig saknat som nu, eller har aldrig behövt sakna som nu.

Tänk att jag är din och du är min!!
Jag som innan detta började hade tänkt att vara singel ett bra tag men, ja allt går ju inte alltid som man planerat och när ödet säger sitt, vem är jag då att sätta emot?

Darling I love You,
även om jag just nu inte visar det på bästa sätt..
Men saknaden och det nedstämda humöret säger mer än vad ord någonsin kommer att säga!!
Saknar dig men som du säger så vänjer jag mig nog!!

Fredag idag, betyder att det bara är några timmar idag!!
Tänk att jag är din och du är min!
Du kommer inte få vara ifred en sekund, ska pussa på dig hela tiden!!
Måste ta igen allt jag missar i veckorna!!
Så de blir mys, mys och mys!!
mys, me like!! =)

Lördag imon, du ska följa med mig!!
Världens bästa Caddy!!
Massa glädje på de!!

Tänk att jag är din och du är min!!
Tack för att du lyser upp mitt liv!!
TACK!!

pussar //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0