Back in school.

Första dagen då  man är tillbaka i skolan och man är redan trött på de!!

Jo, jag vet. Gällig attityd!

Men de e så de e...

Nästan inga lektioner (de e ändå ganska skönt) men sedan när man bor där man bor, då inte kommunikationen med busstrafiken är den bästa och körkortet inte finns i hand så e de jäkligt surt!


Ida och jag får sura tsm pga av pojkarna!

Hon vet hur jag känner och tvärt om! =)

TACK!


Igår blev de träning igen men fatburner var fullt så det blev ett  spinnigpass istället.
Jobbigt det också men å andra sidan vet jag att det är välbehövligt!
Efteråt blev de direkt till skyttet!
Jäklar va bra de gick när man har så ont i musklerna att man bara kan använda de muskler som är mest nödvändiga!! =)
själva tekniken gick skit men jag sköt riktigt bra!! =)

Fick också veta varför båtar och bilar alltid blir kallade med tjejnamn.
Det är tydligen för att om de inte blir "smörjda" så blir vi gnälliga.
Tydligen var det mer saker med båten om varför men.
 Alltså en liknesle med oss tjejer.
Men är vi verkligen så gnälliga?
Jag skulle nog vilja säga att det är killarna som är mer gnälliga när de gäller sånt men vad vet jag.
Jag är ju en av de lyckliga som inte har de problemet!! =D
Han har ioförsig inte det problmet heller! =)
Vi har det bra du och jag älskling!!
Det är ju så det ska va!!

Nu är det dags att packa sina saker och åka till Skallsjö för att skjuta 3D SM!!
Guttans!!

Älskling,
Keep holding on!!
Cause you´ll know we make it through!!
Cause you´ll I here for you!!

Önska mig lycka till!!

//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0