Ännu en dag i livet.

Ännu en dag har gått och det betyder att det är ännu en dag närmare fredag..
Känns både skönt och jobbigt på samma gång.
Ska bli skönt att få lite rutin på vardagen igen men man vet också att "allvaret" börjar igen med en massa måsten man ska göra.

Denna dag har gått åt till att övningsköra med mamma= gick bra
Varit med min favorit på stan!! Visade henne mina nya skor jag kärat ner mig i!!
Hon gillade dem!! Lutar åt att jag köper dem tror jag.. Måste bara övertala mamma lite till!! =)
Hon provade massa fina jackor, men å andra sidan passar hon ju i princip allt. ♥

Sen var det att snabbt slänga i sig något att äta för att sedan gå och träna med Heddan,
och grattis en en gång till plastkortet!! =) Kul!! Mitt är på väg så smått!! ;)
Det var kul att träna (bodypump) med shit så jäkla jobbigt.. Det är visst så det visar sig hur otränad man verkligen är.. Kommer att ha grym träningsvärk imon, men de sånt man helt enkelt får ta och leva med!!
Gäller att börja nu om jag ska nå mitt mål som jag satt när jag började ettan för nu två år sedan!!
Sista och avgörande året om jag ska nå målet eller inte!!
Förhoppningsvis behåller jag min motivation och lyckas!! =)

Väl hemma blev de apelsinjuice, nektariner och morden i Midsummer!! Näst sista avsnittet ikväll, sen är årets säsong över.. Tråkigt!

Fält för dig denna vecka, betyder att man inte får höra din röst. Lyckligtvis har man så smått börjat vänja dig med att du inte är närvarande, varken fysiskt eller verbalt men det är så det är! Det finns ju ett slut!
Hoppas iallafall att du har det bra i skogen och att det inte är allt för dåligt väder..
Än så länge så är det ju inte så kallt, vänta bara till i vinter. Då kanske du kommer längta efter min värme och "våra" vantar!!  =D
Don´t you forget about me!!

Nu blir de att än en gång, som varje kväll läsa underbara ord som någon har satt ihop till vackra meningar som bildat en betydelsefull text!
Somna till de orden är nästan ( inte alls nära men så nära som man kan komma) som att somna brevid dig!!

Let me light up the sky
light it up for you.
Let me tell you why
I would die for you!!
Let me light up the sky!!

Älskar dig snagg!!
Detta kommer gå som på räls!!
11 månader kommer gå snabbt (iaf förhoppningsvis)
Agnes, du är värd så mycket mer än allt guld i världen!!
Du är oersättlig!! Snälla säg att du alltid kommer finnas i mitt liv!!
(Vi ska ju laga mat med pojkarna i höst!!) Uhh!! =)
Du betyder!!


Tack för att ni alla (inte bara dessa ovanstående två) gör mitt liv värt att leva!!

TACK //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0