Mina två Älsklingar!!

NI ÄR HELT SJUKT UNDERBARA!!!

När jag pratade med Agnes ikväll så började vi båda gråta likaså i måndags.
 
Det är otroligt vad man kan sakna någon så mycket som jag saknar Agens och Magnus!!
Det finns alltid personer som betyder något extra för en och här har ni mina två!
Just nu går det inte många minuter imellan mina tankar till och om er.. 

Det kommer att blir synd om er när ni kommer hem för jag kommer springa efter er som en svans!
Ni lär inte få vara ifred en sekund.. Ni lämnade mig för en vecka i Idre, men Grattis! Jag kommer inte att lämna er!!

Kan det vara en sjukdom att sakna någon?
Kan symptomen för den då vara att man gråter i telefonen vid samtal
 och ett konstant tänkade på Er?

Om så är fallet har jag fått diagnosen sjukligt saknade
där enda botemedlet är NI!!


NI ÄR HELT SJUKT UNDERBARA!!!!
AGENS&MAGNUS
ÄLSKAR ER!!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0