Götalandsläger

Äntligen ett nytt Götalandsläger!!

Länge sedan sist..
Helgen bestod av fältskytte så det var bara för oss att skjuta in våra skalor när vi kom dit.
Eftersom helgen inte bestod av allt för myclet sol var det bara att dra på alla kläder som var med.
Jag och Sofia kände oss som två Michiline gubbar och ärligt tror jag att vi såg ut som två också! =)

Ut i skogen och man kände att det var början av säsongen så de flesta kände sig obekväma med den kuperade terrängen som vi inte har varit speiellt vana vid under inomhussäsongen. Men det var bara att gilla läger och göra sitt bästa. =/
Själv kändes det helt okej för att vara första veckan ute men vissa gjorde till och med riktigt bra ifrån sig då även med tanke på att alla inte ens skjuter fält.
Stoffe tappade hela 5 poäng på hela rundan och dvs 5 poäng från att skjuta fullt. Det är ju "dåligt" stoffe med tanke på att du överhuvud aldrig har skjutit i skogen innan. =) Bra jobbat skitunge!! ;D

Jag är inte som alla andra och fler med mig då vi är vänstervridna, som de andra säger felvridna. Det är då inte så lätt att skjuta med solen rakt i ögonen och lördagmorgon var en sådan dag. Kunde verkligen inte skjuta så det slutade med att ledarna fick stå och hålla ett paraply för att skymma solen medan jag sköt!! Det var faktiskt ganska kul. Tack ni är ÄNGLAR i mina ögon..

Övrigt var helgen lika rolig som alltid när jag får vara tsm med er bågskyttar!
Speciellt lödagsmyset som verkligen blev lördagsmys då vi tryckte ihop oss på Christines underbara lutfmadrass.

Tack alla ni som gjorde detta läger till ännu ett minne att bära med sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0