11/4 Dagen med Fiffi...


Har tillbringat dagen tillsammans med Fiffi.


Det var så skönt, längesen vi hittade på något och idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen.
Gick och hämtade Mo, tog ut pengar och satte oss på Coffe house.
Jag och Fiffi valde varsinn Kycklingspett med pastasallad och Mo bestämde sig för en Nachosallad.
MUMS!!

Hade det bara mysigt, satt och pratade om allt möjligt och kom fram till att åka ner mot Kalmar imon för en såkallad shoppingrunda, men undrar vem som egentligen kommer att shoppa med tanke på att Mo och jag inte har några pengar. Så antar att det blir Putte och Fiffi som storhandlar då!

Efter lunchen blev det en runda på stan där vi förälskade oss i ett par skor!!
Både jag och Fiffi testade dem flera gånger om men kom fram till att vi inte hade något bra tillfälle att använda ett par svarta högklackade festskor för 500 kronor..
men ha dem vill vi.. ♥

Efter lite tårar när vi gick blev de varsinn glass på Hemköp.
Jag brukar vara svag för Magnum Double, tyvärr var jag det en sådan dag idag.
Alltså med en Magnum Double i min hand och en Magnum Colombia i Fiffis gick vi åter ut i solen och njöt!

En supergo dag.
Tack Fiffi för att du e den du är.
Man kan altid prata med dig och du bara sitter där och ser söt ut medan du ständigt står ut med mitt tjat!
Tack Fiffi för att du ställer upp och finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0